מיכאל כהן טבעות אירוסין

טבעות מעוצבות בהזמנה אישית – מיכאל כהן תכשיטים

our-jewelry-store

התכשיט שנועד להוות סמל חוצה תרבויות הוא טבעת. מקובל לחשוב כי טבעות הן עניין לנשים בלבד, אך משחר ההיסטוריה טבעות  נענדו גם על יד גברים. משתמשים בטבעות כסמלים בעיקר כדי להציע נישואין או כאשר בני זוג מקדשים אחד את השני והסימן לברית שנכרתה ביניהם הוא הענקת טבעות. אם בכוונתכם לרכוש טבעת חדשה, כדאי שתקראו על הטרנדים הקיימים בעולם הטבעות.

טבעות נישואין מעוצבות

ההלכה היהודית מבדילה טבעות נישואין מכל טבעת אחרת וקובעת לה כללים. החתן צריך לרכוש את הטבעות מכספו האישי, הטבעת צריכה להיות חלקה מבפנים ובעלת עיצוב פשוט יחסית, ללא אבנים. מקובל במדינות מערביות שטבעות נישואין תהיינה עשויות זהב, אבל זהו לא כלל הלכתי.

מגוון שלם של טבעות נישואין מעוצבות וטבעות אירוסין קיים בשוק. אלה סוגי הטבעות הנמכרים ביותר. הטבעות מיוצרות מסגסוגות זהב שונות: זהב צהוב בצורתו הטהורה, זהב לבן וזהב אדום. הביקוש לטבעות נישואין הוא ברובו לטבעות זהב לבן. אולי תהיו מעוניינים לצפות בקטלוג טבעות אירוסין.

טבעות מעוצבות

כיום יש עיצובים מרהיבים של טבעות, שעם השנים רק הולכים ומתפתחים. טבעת היא בדרך כלל תכשיט המלווה את העונד אותה לתקופה ארוכה מאוד, לכן חשוב לבחור טבעות שנותנות ערך סנטימנטלי ולא כפריט אופנתי חולף.  לאחרונה התפתח ענף של מכירת טבעות בעיצוב אישי. בני זוג המבקשים להינשא מעוניינים לגשת למקום עם עיצוב מקורי משלהם ולטפח אותו לטבעות מעוצבות שילוו אותם כל החיים. טבעות בעיצוב אישי מעניקים לטבעת תחושת שייכות ובעלות אישית לאישה או הגבר המקבלים אותה.

היתרון של טבעות בעיצוב אישי הוא שניתן להתאים את הטעם האישי והסגנון הייחודי. אלו טבעות שלא ייראו עוד כמוהן.

טבעות מיוחדות

טבעות ניתן לייחד באמצעות עיצוב מיוחד שלא נראה הרבה. סך הכל הטבעת היא חישוק עשוי זהב, אך כל העיצובים, העיטורים, החריטות, גימורים ותוספות שונות אחרות מייחדים כל טבעת. לאחרונה, התפתחה נטייה של זוגות נישאים לחרוט על הטבעת מבחוץ את שמות בני הזוג, או לאייר סמל מיוחד, אותיות מהקבלה או תפילה. כל עיצוב מורכב מוסיף למחיר הטבעת ערך לא מבוטל, אבל אם כבר משקיעים בטבעת , כדאי לייחד לה ערך מוסף שיעניק לעונד אותה את תחושת הביטחון וההיקשרות לתכשיט . טבעות מיוחדות על מגוון הרעיונות שלהן ניתן לשאול בכל חנות תכשיטים או צורף השואבים את הרעיונות מהלקוחות עצמם.