מיכאל כהן טבעות אירוסין

תכשיטים מעוצבים אישית – מה הם אומרים עליי?

forgin-a-ring-big

אומרים הלבוש של האדם מעיד על האישיות שלו. מעצבי אופנה בכל העולם מנסים לחזות מה תהיה האמירה הבאה שתגרוף אחריה צרכני אופנה וביקורות שיסחפו אחריהן גל נוסף של ביקושים וישמשו קלאסיקות הנשמרות בתודעה לאורך זמן ומעלות את אותו מעצב לתודעה האופנתית. מעצבי תכשיטים מונחים לפי אותו קו חשיבה. התכשיטים הם גם חלק נכבד מהאמירה שלנו, סמל שנישא על עצמנו להראות לעולם מי אנחנו, המעמד השייכות שלנו. התכשיטים שעלינו, ללא ספק הם תוספת משמעותית להופעה הכללית ולרוב אפילו פריט מרכזי הבולט יותר משאר פריטי הלבוש.

חנויות  תכשיטים רבות מציעות מגוון תכשיטים מעוצבים מכל סוג החל מטבעות נישואין, טבעות אירוסין, עגילים ובעצם כל תכשיט החל מסוגים של מתכת, משובצי יהלומים, פנינים, או אבני חן יקרות במבחר גוונים. ערכם של התכשיטים הוא גבוה, כיוון שהם עשויים מהחומרים הכי יקרים בטבע  וכתוצאה מכך קשה יותר להשיגם. ייצור ועיצוב התכשיטים מורכב יותר ודורש שימוש בטכניקות שונות לייצור תכשיט, שישמר לאורך זמן.  זה מה שעושה את ההבדל בין אופנת הבגדים לאופנת התכשיטים. המשותף לאופנות הבגדים והתכשיטים הוא שניתן להבחין באיכותם לפי המראה. כשאישה עונדת תכשיט מעוצב, עשוי זהב ומשובץ יהלום היא משדרת מעמד ואמירה שונה מאישה העונדת תכשיטים זולים יותר. כמו כן, ביגוד יוקרתי מעוצב וממותג משנה את הרושם מלבוש מושקע פחות.

תכשיטים בעיצוב אישי

תכשיטים מעוצבים הם לא רק עניין אופנתי, הם סמל. כדי לתת את האמירה האישית לכל תכשיט, לייחד אותו ולתת לו את השייכות שלנו, כיום מציעים יצרני ומעצבי תכשיטים לעצב טבעת או תליון לפי ראות עיניו של הלקוח. גבר או אישה המבקשים להעניק טבעות זה לזו, מבקשים לעצב את הטבעת בצורה ייחודית עם כיתוב או ליטוש אהוב עליהם. היום גם נהוג לבחור טבעות אירוסין המעוצבות באופן אישי. עיצוב תכשיטים באופן אישי הפך להיות טרנד אופנתי מאוד מבוקש.

עיצוב תכשיטים בעבודת יד

התכשיטים בחנויות מיוצרים לפי דגם על פס ייצור ומשווקים לחנויות בצורה סיטונאית בכמה יחידות. תכשיטים המיוצרים בעבודת יד, יוצרו על ידי צורף ביחידה אחת. איכות התכשיטים בעבודת יד המיוצרת על ידי צורף היא גבוהה מאוד. עבודת הכפיים בענף התכשיטנות היא נחשבת ליקרה ביותר. התכשיט הופך להיות ייחודי ומקורי. הצורף מעבד את חומרי הגלם המרכיבים את התכשיט לצורה הרצויה מלטש ומעצב אותו כפרט יחיד מסוגו.

לסיכום, אם כבר בחרנו לרכוש תכשיטים כחלק מההופעה הכללית עדיף שנשקיע בתכשיטים איכותיים מעוצבים ויוקרתיים.